מסע ישראלי – שכבת י"א

ביום ראשון ה- 28.02.2018 הגענו, כל תלמידי שכבת י"א, לבית הספר בשעה 23:00 בלילה, התאספנו באודיטוריום ועשינו הכנה לקראת המסע.
קיבלנו מוועד ההורים חם-צוואר במתנה ועלינו לאוטובוסים בדרכנו למצפה רמון למסע של שבוע ימים.

המסלול היה מחולק לנושאים ובכל יום התקיימו מעגלי שיח בנושאים שונים, בעלי משמעות אחרת.
היום הראשון – יום אני ועצמי, בו לכל אחד מאיתנו ניתנה ההזדמנות לשבת ולחשוב על עצמו ועל הדברים המשמעותיים בחייו. טיפסנו את הר סהרונים והלכנו במכתש רמון.
היום השני – יום אני והקבוצה, בו שיחקנו משחקי ODT והתגבשנו עם הכיתות שלנו.
היום השלישי – יום אני והקהילה, בו נסענו לנתיבות והתנדבנו בבתי אבות ובגני ילדים ותרמנו לקהילה בנתיבות.
היום הרביעי – יום אני והעם בארץ, בו טיילנו בשפלה והגענו בערב לאכסנייה אחרי 3 לילות בשטח!
היום החמישי – יום אני והמדינה, בו ביקרנו בהר הרצל בחלקות השונות, הדלקנו נרות, עשינו קידוש ביחד וערכנו ארוחת שישי.
היום השישי והאחרון – יום אני והיהדות, בו נשארנו באכסנייה בקיבוץ אלמוג וערכנו מעגלי שיח בנושאי היהדות שבסופו ערכנו טקס סיום ונסענו בחזרה לנהריה.

עברנו חוויות רבות ומגוונות בטיול, שונות מכל טיול שחווינו עד כה, החל ממסלולי הליכה ובהם נופים מרתקים, מעגלי שיח עם המדריכים בהם דיברנו על נושאים שונים והעלנו נקודות מעניינות, הכרנו אחד את השני מזווית אחרת והתגבשנו בתוך הכיתות וכשכבה.

במהלך המסע הלכנו הרבה, צחקנו, התחברנו לעצמנו, לקבוצה ולכיתה, לקהילה, לארץ, למדינה וליהדות.
התגבשנו, התרגשנו, בכינו, חיבקנו אבל הכי חשוב, נהנינו!
זהו מסע ייחודי וערכי, מלא בפעילויות ובתוכן, חוויה מיוחדת ומשמעותית עבור כולנו.